tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
email comenzi@e-librarii.ro
Categorii

Puterea raului Cum ne domina efectul negativitatii si cum il putem supune vointei noastre Rasfoieste

Puterea raului Cum ne domina efectul negativitatii si cum il putem supune vointei noastre
Editura: Paralela 45
Autor(i) Roy F. Baumeister
Categoria(i): Dezvoltare personala
ISBN: 978-973-47-3292-0
Cod produs: Paralela-872
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2020
Format: 145x205
Nr Pagini: 280
Discount: 15%
Economisiti: 6,00 Lei
40,00 Lei
34,00 Lei

Promotia curenta
Minimum 15 buc, extra discount 5 % la pretul 32,30 Lei / buc
Minimum 20 buc, extra discount 10 % la pretul 30,60 Lei / buc
* Conditia si discountul se aplica individual, pe fiecare produs
+ -
Estimat livrare: Incepand de Maine, Joi, 14 Noiembrie
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Puterea raului Cum ne domina efectul negativitatii si cum il putem supune vointei noastre

De ce suntem devastati de o singura observatie critica, dar ne lasa reci un potop de laude? Deoarece creierul nostru e programat sa se concentreze pe rau. inclinatia de a da intaietate raului explica lucruri mari si mici: cum se angajeaza tarile in razboaie dezastruoase, de ce divorteaza cuplurile, cum stagneaza economia, de ce solicitantii de joburi rateaza interviuri, cum raman elevii repetenti etc. Zi de zi, puterea raului influenteaza dispozitia oamenilor, dirijeaza campaniile de marketing si domina stirile si politica. Roy. F. Baumeister si John Tierney ne ofera cea mai buna reteta pentru a evita capcanele care ruineaza relatii, cariere, afaceri si natiuni. „Un discurs iscusit despre felul in care negativitatea polueaza relatii intime si pe cele de grup totodata.”  The Economist „Regula de aur pentru atingerea oricarui obiectiv.” Forbes

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare