tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
email comenzi@e-librarii.ro
Categorii

Studiul calitatii produselor si serviciilor. Manual (cls. a X-a)

Studiul calitatii produselor si serviciilor. Manual (cls. a X-a)
Editura: Sigma
Autor(i) Cristiana MateiciucNicoleta SingureanuElena Necula
Categoria: EducativManuale scolareClasa a-X-aMatematica
ISBN: 973-649-175-7
Cod produs: Sigma-0315
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2005
Editia: 1
Format: 165mm x 230mm
Nr Pagini: 144
Discount: 20%
Economisiti: 5,80 Lei
29,00 Lei
23,20 Lei

Promotia curenta
Minimum 15 buc, extra discount 5 % la pretul 22,04 Lei / buc
Minimum 20 buc, extra discount 10 % la pretul 20,88 Lei / buc
* Conditia si discountul se aplica individual, pe fiecare produs
+ -
Estimat livrare: Incepand de Maine, Joi, 14 Noiembrie
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Studiul calitatii produselor si serviciilor. Manual (cls. a X-a)

Manual aprobat prin Ordinul nr. 3787/05.04.2005. Manualul se adreseaza elevilor din liceele tehnologice si raspunde cerintelor noului curriculum aferent profilului servicii si respecta intocmai programa scolara fiind un instrument util de lucru si de invatare, atat pentru elevi cat si pentru profesori. Manualul abordeaza intr-o viziune moderna problematica calitatii produselor si serviciilor, analiza caracteristicilor si componentelor calitatii acestora etc. Numeroasele exemple care insotesc continuturile teoretice si aplicatiile practice permit elevilor o intelegere rapida si usoara a materiei, iar profesorilor dirijarea moderna a procesului de formare a competentelor. Studierea dupa acest manual permite formarea la elevi a competentelor generale si specifice, conform programei, a unor valori si atitudini deosebite ale elevului de clasa a X-a, cum ar fi responsabilitatea si exigenta fata de calitatea produselor si serviciilor in scopul protectiei consumatorilor. De asemenea, didactica acestui manual permite invatarea si evaluarea elevilor individual si in echipe. Asa cum rezulta din evaluarile efectuate, autorii au demonstrat prin modul de abordare a continuturilor tematice din acest manual, o foarte buna pregatire de specialitate, receptivitate la noutatile din domeniul produselor si serviciilor, studierea unei bibliografii valoroase si valorificarea unei bogate experiente practice. Argumentele prezentate mai sus recomanda acest manual ca fiind varianta cea mai buna dintre alternativele prezente pe piata pana in acest moment.

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare