Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
ANA MARILENA MANDRUT – fizician, specializarea Fizica atmosferei si fizica Pamantului, cercetator stiintific si expert in evaluare, editor si coautor de auxiliare scolare, cursuri si ghiduri metodologice. OCTAVIAN MANDRUT – profesor doctor in geografie, cercetator stiintific pr. I, autor de manuale scolare (pentru clasele III–XII), atlase, culegeri de sinteze si teste, lucrari din diferite domenii ale geografiei, ghiduri metodologice, printre care primul ghid de evaluare la geografie, caiete de activitate independenta a elevilor, cursuri universitare. Referenti: – Prof. univ. dr. Alexandru Nedelea, Facultatea de Geografie, Universitatea din Bucuresti. – Prof. univ. dr. Mihai Dima, Facultatea de Fizica, Universitatea din Bucuresti. – Prof. drd. Nicoleta Stanica, inspector scolar pentru invatamant primar, ISJ Ilfov. – Prof. dr. stefan-Zolti Mezei, inspector scolar pentru invatamant primar, ISJ Alba. – Prof. Mihai Sebastian Banciu, inspector scolar pentru invatamant primar si alternative educationale, ISJ Covasna. – Prof. pentru invatamant primar gr. I Elena Diana Bratucu, scoala Gimnaziala „Traian” din Craiova. De ce sa-l alegi? 1. Este simplu, accesibil si clar. Constituind o introducere in studiul stiintelor naturii, manualul are o incarcatura informationala minima, prezentata diversificat (imagini, texte explicative, grafice, scheme, lecturi). 2. Porneste de la experienta empirica a elevilor, pe care o organizeaza in structuri noi de cunoastere. Principalele situatii de invatare au fost experimentate pe elevi de aceasta varsta, iar modelele de autoevaluare sunt diversificate. 3. Accentul procesului de invatare propus urmeaza demersul experimental, investigativ. Pentru toate cele trei domenii de continut sunt propuse experimente simple, la indemana elevilor, pe baza carora sunt explicate fenomenele abordate. 4. Activitatile au o succesiune foarte clara: observare – explicatie – experimentare – situatii noi – constatari – concluzii – aplicatii. Aceste componente sunt interconectate, asigurandu-se o parcurgere optima a momentelor invatarii. 5. Ofera imagini si situatii (reale sau virtuale) care sunt supuse activitatii observationale a elevilor (Observati), pe baza unor elemente anterioare (Sa ne amintim) si a unui scurt text explicativ, urmat de intrebari si aplicatii.