tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Categorii

Self-made Cum ne cream identitatea, de la Leonardo da Vinci la familia Kardashian

Self-made Cum ne cream identitatea, de la Leonardo da Vinci la familia Kardashian
Editura: Polirom
Autor(i) Tara Isabella Burton
Categoria(i): Istorie si politica
ISBN: 978-630-344-007-1
Cod produs: Polirom-1690
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2024
Format: 130x200
Nr Pagini: 336
Discount: 15%
Economisiti: 6,74 Lei
44,95 Lei
38,21 Lei

+ -
Estimat livrare: Incepand de Marti, 29 Aprilie
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Self-made Cum ne cream identitatea, de la Leonardo da Vinci la familia Kardashian

Traducere de Adina Avramescu In noua era a tehnologiei, imaginea publica pe care o proiectam a devenit un element esential al vietii noastre, iar pentru multi chiar sursa bunastarii. Am ajuns in punctul in care oricine poate deveni o persoana publica de succes, totul este sa fii dispus sa faci ce e necesar pentru a atrage atentia publicului si a-l fideliza. Tara Isabella Burton ne arata ca aceasta cautare a renumelui si imaginii publice nu este de fapt atat de noua, ba, dimpotriva, are radacini in Renastere, cand Leonardo da Vinci si, ceva mai tarziu, Albrecht Dürer socau atat prin operele lor, cat si prin comportament si atitudinea sfidatoare. Cartea este o istorie din secolul al XVI-lea pana azi a oamenilor self-made, care au vrut sa se delimiteze de „gloata” si, fie prin geniul sau talentul lor, fie prin munca asidua si atentie la detalii, fie prin „acel ceva” hollywoodian, si-au creat o imagine unica, una la care ceilalti nu puteau decat sa aspire. De la Oscar Wilde, Thomas Edison sau Andy Warhol pana la Donald Trump si familia Kardashian, cu totii au profitat de propriile talente, dar si de epoca in care traiau pentru a iesi, intr-un fel sau altul, in fata. Self-made ne arata cum a evoluat in timp aceasta goana dupa celebritate, cum s-a transformat dintr-o cautare a sinelui si a unui scop in viata intr-o sursa de venit si chiar de imbogatire si, mai ales, care sunt pericolele lumii de azi, cand, odata cu aparitia retelelor de socializare, viata personala a ajuns sa se confunde cu imaginea publica. „O trecere in revista distractiva si educativa a unei procesiuni de genii, dandy, sarlatani, moguli si staruri de film. Este o calatorie care culmineaza cu noi, miliardele de oameni cu camere foto la smartphone si conturi pe social media… Toti suntem acum oameni self-made, ca ne place sau nu – iar aceasta carte spirituala si sceptica ne povesteste cum am ajuns aici intr-un fel care ne pune pe ganduri.” (The Guardian) „Cu claritate si autoritate, Burton arata cum oamenii self-made se complac in «fantezia vanzarii propriei persoane», foarte profitabila, si le ofera o cale de evadare din realitate urmaritorilor lor. Este o revelatie.” (Publishers Weekly)

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare