tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
email comenzi@e-librarii.ro
Categorii

Secretele negocierii in afaceri

Secretele negocierii in afaceri
Editura: Evrika Publishing
Autor(i) Cristian Cojocaru
Categoria(i): Business si economie
ISBN: 978-630-6536-05-4
Cod produs: Ujmag-0012
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2023
Format: 170x240
Nr Pagini: 136
Discount: 10%
Economisiti: 3,49 Lei
34,90 Lei
31,41 Lei

Promotia curenta
Minimum 15 buc, extra discount 5 % la pretul 29,84 Lei / buc
Minimum 20 buc, extra discount 10 % la pretul 28,27 Lei / buc
* Conditia si discountul se aplica individual, pe fiecare produs
+ -
Estimat livrare: Incepand de Maine, Joi, 14 Noiembrie
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Secretele negocierii in afaceri

Rezultatele negocierii sunt cele care determina soarta unei natiuni, dezvoltarea unei companii sau obtinerea unei cresteri de salariu. Negocierea este un proces in care intram aproape in fiecare zi. Uneori castigam, alteori pierdem. Mai important decat castigul sau pierderea este sa intelegem ca, daca vrem sa obtinem ceva de la cineva, vom intra intr-un proces de negociere. Cred ca, dincolo de obiectivele si de motivul sau motivele pentru care intram intr‑o negociere, exista intotdeauna un scop fundamental legat de procesul negocierii: construirea unui parteneriat. Cei care se asaza la masa tratativelor sunt parteneri de negociere, nu adversari. Constructia unui parteneriat este cheia de bolta pentru desfasurarea cu succes a unei negocieri. Chiar daca folosim tactici de influentare sau, in unele cazuri, chiar de intimidare, asta nu are de-a face cu partenerul de negociere, ci doar cu obiectul acesteia. Acesta este principalul motiv pentru, pe parcursul acestei carti, ma refer la reprezentantii partilor care negociaza folosind termenul de „parteneri“. Pentru ca, chiar daca in realitate nu prea exista situatii in care negocierea se incheie cu impartirea egala a castigului (vestitul concept win-win), pentru o relatie de afaceri de durata, este preferabil ca fiecare partener sa-si atinga macar o parte dintre obiectivele negocierii, lucru la care se ajunge prin concesii reciproce.

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare