tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
email comenzi@e-librarii.ro
Categorii

Matematica. Caietul elevului pentru clasa a III-a autor Rodica Chiran Editia a II-a (Dupa manual MEN editura Aramis) Rasfoieste

Matematica. Caietul elevului pentru clasa a III-a autor Rodica Chiran Editia a II-a (Dupa manual MEN editura Aramis)
Editura: Aramis
Autor(i) Rodica ChiranMihaela-Ada Radu
Categoria: EducativAuxiliare scolare Clasa a-III-aMatematicaClasa a-III-a
ISBN: 978-606-009-172-1
Cod produs: Aramis-1450
Disponibilitate: Indisponibil
An Aparitie: 2015
Format: 205x285
Nr Pagini: 96
Discount: 25%
Economisiti: 3,75 Lei
14,99 Lei
11,24 Lei

Promotia curenta
Minimum 15 buc, extra discount 5 % la pretul 10,68 Lei / buc
Minimum 20 buc, extra discount 10 % la pretul 10,12 Lei / buc
* Conditia si discountul se aplica individual, pe fiecare produs
+ -
Estimat livrare: Incepand de Maine, Joi, 14 Noiembrie
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Matematica. Caietul elevului pentru clasa a III-a autor Rodica Chiran Editia a II-a (Dupa manual MEN editura Aramis)

Caietul de matematica pentru clasa a III-a vine in sprijinul elevului si invatatorului, continuind demersul didactic propus in manual. Plasarea invatarii in viata cotidiana, in contexte familiare, favorizeaza cultivarea increderii in sine, a interesului pentru reusita, formarea unor atitudini pozitive fata de rezolvarea problemelor de orice fel si prin acestea, adaptarea la provocarile mediului . Elevul este sprijinit sa judece critic problemele din viata de zi cu zi – sa aleaga modalitati de lucru, sa-si exprime opiniile, sa-si justifice alegerile, sa identifice solutii si sa rezolve probleme utilizand metode diverse, sa descopere noi situatii in care poate aplica ceea ce a invatat. Participarea dinamica si constructiva la actul de invatare, prin care se rezolva probleme curente, conduce la descoperirea prin efort propriu a aplicabilitatii matematicii, dezvoltand abilitati si atitudini utile si pentru studiul altor discipline. Situatiile de invatare ancorate in universul copilului il determina pe acesta sa inlature momentele de indoiala si sa se aplece cu incredere asupra acestei discipline – matematica - pe care o va percepe ca pe o cale de dobandire a intelegerii.

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare