tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Categorii

De ce nu le place elevilor scoala? Un specialist in stiinte cognitive raspunde la intrebarile profesorilor privind modul in care functioneaza mintea si implicatiile asupra orelor de curs

De ce nu le place elevilor scoala? Un specialist in stiinte cognitive raspunde la intrebarile profesorilor privind modul in care functioneaza mintea si implicatiile asupra orelor de curs
Editura: Paralela 45
Autor(i) Daniel T. Willingham
Categoria: PsihologiePsihologia copilului
ISBN: 978-973-47-4233-2
Cod produs: Paralela-1569
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2025
Format: 145x205
Nr Pagini: 416
Discount: 15%
Economisiti: 8,25 Lei
55,00 Lei
46,75 Lei

+ -
Estimat livrare: Incepand de Miercuri, 23 Aprilie
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

De ce nu le place elevilor scoala? Un specialist in stiinte cognitive raspunde la intrebarile profesorilor privind modul in care functioneaza mintea si implicatiile asupra orelor de curs

Cartea aceasta li se adreseaza profesorilor din invatamantul preuniversitar si, de fapt, tuturor celor interesati sa afle motivele pentru care elevii, in mod paradoxal, par sa fuga de ceea ce ii ajuta cel mai mult sa-si cladeasca viitorul. Subiectele pe care Daniel Willingham le abordeaza in aceste pagini corespund celor mai frecvente intrebari care i-au fost adresate, inca din 2002, prin intermediul platformei American Educator, apartinand American Federation of Teachers – institutie care, de peste 100 de ani, ii conecteaza pe profesori (atat intre ei, cat si cu factorii guvernamentali). O vasta serie de concepte permanent folosite in educatie – precum gandirea, inteligenta, curiozitatea, memoria, emotia, atentia, invatarea, reflectia, mentalitatea, contextul, continutul, semnificatia, exercitiul, etapizarea, toceala, rutina, repetitia, superficialitatea, abstractizarea, aprofundarea, tehnologia etc. – sunt disecate si explicate in mod corelat. Mai mult chiar, autorul a convertit rezultatele cercetarilor stiintifice recente in tehnici de predare eficiente, pe care le-a inserat la sfarsitul fiecarui capitol. Volumul de fata reprezinta o resursa nepretuita pentru toate cadrele didactice din Romania. „O analiza geniala.” Wall Street Journal

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare