Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
Ti-ai ranit partenerul de viata sau ti-ai jignit un prieten ori un coleg de serviciu. Un simplu "imi pare rau", spus din varful buzelor, nu va ajuta la nimic, ba chiar va adanci supararea. Daca vrei sa dovedesti ca regreti sincer ce ai facut si ca doresti sa repari legatura franta, ai patru pasi de urmat, sugereaza Molly Howes, psiholog clinician format la Harvard. Ea ne sfatuieste sa ascultam cu atentie ce are de spus victima (fara sa ne justificam), sa fim sinceri cand ne cerem iertare, sa gasim cai adecvate pentru "despagubirile" necesare, dar si sa ne asiguram ca nu vom mai repeta niciodata acele greseli. Bogata in exemple si studii de caz, cartea e utila atat pentru publicul larg, dar si pentru specialistii in gestionarea conflictelor, coaching si psihoterapie. Molly Howes este psihoterapeut, s-a format in psihologe clinica la Harvard Medical School si a obtinut un doctorat la Florida State University. A cercetat efectele depresiei asupra relatiilor interpersonale si impactul cancerului parintilor asupra starii de bine a copiilor Cuprins Introducere Partea I. Este prea greu sa‑ti ceri scuze, dar prea important ca sa nu o faci Capitolul 1. De ce sa‑ti ceri scuze? Caseta: Beneficiile unor scuze bune Capitolul 2. Este foarte greu de facut Caseta: Mituri legate de scuze Capitolul 3. Nu este usor, dar nici nu e mare filosofie Caseta: Cei patru pasi catre o scuza buna Partea a II‑a. Cum sa iti ceri scuze Capitolul 4. Pasul unu: Nu mai face nimic; stai si asculta atent Caseta: Scenarii de exersat pentru Pasul unu Capitolul 5. Pasul doi: Exprima‑ti regretul si arata ca esti serios in ce spui Caseta: Scenarii de exersat pentru Pasul doi Capitolul 6. Pasul trei: recunoasterea faptului ca suntem datori si compensatiile necesare Caseta: Scenarii de exersat pentru Pasul trei Capitolul 7. Pasul patru: sa nu se mai intample niciodata! Caseta: Scenarii de exersat pentru Pasul patru Partea a III‑a. Ar mai fi si altceva? Capitolul 8. Rezultatele Caseta: Dupa scuze Capitolul 9. Cum ramane cu persoana care primeste scuzele? Caseta: Optiuni pentru persoana ranita Capitolul 10. Cand sa nu iti ceri scuze Caseta: Cand este mai bine sa nu iti ceri scuze Concluzie. Puteti indrepta lucrurile Caseta: Si daca...? Multumiri Note