Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
IOANA CORINA ROTARU – profesor grad didactic I cu dubla specializare, educatie tehnologica-informatica (Colegiul National „E. Racovita”, Iasi), profesor metodist, mentor si coordonator de practica pedagogica, formator national, autoare de manuale scolare, auxiliare curriculare, ghiduri metodologice, programe scolare, membru in comisia nationala pentru disciplina educatie tehnologica, propunator de subiecte pentru olimpiada nationala. DANIELA VLADUT – director adjunct, profesor grad didactic I cu dubla specializare, educatie tehnologica-informatica (Scoala Gimnaziala „Colonel C. Langa” Miroslava, Iasi), autoare de ghiduri didactice si programe pentru discipline optionale, de articole in revistele si pe site-urile de specialitate, membru in comisii tehnice ale ISJ Iasi, evaluator, propunator de subiecte, membru al juriului la concursuri si olimpiade scolare. MIHAELA BASU – profesor cu dubla specializare, educatie tehnologica - Informatica si TIC, (Colegiul National „Vasile Alecsandri” Iasi), grad didactic I, doctor in inginerie industriala, autoare de manuale scolare, ghiduri didactice si auxiliare scolare, membru AGIR. Cinci motive pentru a alege manualul de educatie tehnologica si aplicatii practice propus de Grupul Editorial Corint: 1.Pune accent pe competente matematice si competente de baza in stiinte si tehnologii, pe initiativa si antreprenoriat. 2.Propune numeroase activitati practice, in vederea formarii si dezvoltarii abilitatilor practice si a creativitatii elevilor. In cadrul acestor activitati, elevii vor realiza produse utile sau ornamentale folosind materiale din natura, materiale reciclabile, respectand normele de securitate si de sanatate in munca/normele de igiena. Produsele obtinute vor fipromovate si valorificate in expozitii organizate la nivelul clasei/scolii. 3.Abordarea interdisciplinara a activitatilor de invatare le ofera elevilor posibilitatea de a intelege procesele tehnologice simple pentru cultivarea plantelor si elemente de tehnologia cresterii animalelor. 4.Pe parcursul orelor, elevii vor folosi tehnologii moderne de informare si comunicare pentru documentare, proiectare, invatare. 5.Avand in vedere multitudinea tehnologiilor folosite, educatia tehnologica isi propune sa dezvolte spiritul civic al elevilor, educatia pentru mediu si pentru un stil de viata sanatos.