tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
email comenzi@e-librarii.ro
Categorii

Mass-media, religie, spatiu public

Mass-media, religie, spatiu public
Editura: Polirom
Autor(i) Mihai Coman
Categoria(i): Pedagogie si metodica
ISBN: 978-973-46-8314-7
Cod produs: Polirom-1350
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2020
Format: 160x235
Nr Pagini: 248
Discount: 15%
Economisiti: 5,99 Lei
39,95 Lei
33,96 Lei

Promotia curenta
Minimum 15 buc, extra discount 5 % la pretul 32,26 Lei / buc
Minimum 20 buc, extra discount 10 % la pretul 30,56 Lei / buc
* Conditia si discountul se aplica individual, pe fiecare produs
+ -
Estimat livrare: Incepand de Maine, Joi, 14 Noiembrie
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Mass-media, religie, spatiu public

Mass-media, religie, spatiu public prezinta harta unui domeniu, fiind o sinteza savanta, dar accesibila a dialogului contemporan dintre religie si institutiile postmodernitatii (mass-media, industriile culturale, Internet, spatiu public, marketing si branding etc.). Este o lucrare stiintifica, deoarece corespunde standardelor de exigenta ale specialistilor, dar si abordabila, intrucit prezinta clar si concis temele analizate. Volumul ofera cititorului o imagine de ansamblu, panoramica, asupra formelor mereu in miscare prin care religia modeleaza institutii, produse si valori socioculturale moderne si este, la rindul sau, influentata de schimbarile generate de acestea. Lucrarea este produsul lecturilor, reflectiei si incercarilor de a prezenta si explica transformarile religiei in sfera culturii media din epoca postmoderna. Demersul constituie o dezvoltare fireasca a preocuparilor de antropologie mass-media concretizate de Mihai Coman in diverse volume si studii, ce au condus intr-un punct in care interesul pentru mitologiile mediatice si pentru relatia dintre ritual si mass-media a generat necesitatea integrarii respectivelor fenomene intr-un sistem mai larg, care nu putea fi altul decit al religiilor. Astfel, autorul abordeaza o gama foarte larga de subiecte, cazuri, teorii, concepte si axe de cercetare, in speranta ca volumul va reprezenta un reper pentru cei care vor sa se avinte spre aceste orizonturi.

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare