Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
Formarea si dezvoltarea capacitatii elevilor de a reflecta asupra lumii este unul dintre scopurile studiului matematicii in ciclul superior al liceului. De aceea, matematica scolara trebuie sa poata oferi tehnici de gandire care permit compararea deciziilor posibile si optimizarea acestora, pentru ca informatia sa poata fi valorificata cu eficienta maxima. Manualul de matematica ce corespunde programei M4 se adreseaza elevelor si elevilor din filiera vocationala, profilul pedagogic si profilul sportiv, care au alocata, prin planul de invatamant, o ora de matematica pe saptamana. Manualul este organizat in sase unitati de invatare. In cadrul fiecarei unitati apar urmatoarele secvente: secventa de familiarizare, evidentiata prin titlurile " Ne amintim si exploram " sau " Observam si exploram ", secventa de structurare, evidentiata prin titlul " Analizam si generalizam " si secventa de aplicare si transfer, evidentiata prin titlul " Aplicam si dezvoltam." La inceputul fiecarei unitati de invatare am proiectat cate un test preliminar de autoevaluare, ce sintetizeaza cunostintele de baza necesare pentru parcurgerea unitatii respective. Pentru a facilita conexiunile intre continuturile cu caracter strict matematic din lectie si aplicatiile acestora, am grupat in benzile laterale ale paginilor manualului atentionari, exemplificari si exercitii necesare in fixarea notiunilor prezentate, precum si elemente de istorie a matematicii caracteristice conceptelor studiate. Unitatile de invatare se incheie cu o scurta lectura, care raporteaza tematica acestora la conexiuni cu diferite domenii. Testele de evaluare de la sfarsitul fiecarei unitati reprezinta modalitati de verificare a nivelului de achizitii in domeniul matematicii si al aplicatiilor acesteia si sunt astfel formulate incat permit verificarea gradului de formare, pentru fiecare dintre competentele avute in vedere de programa scolara.