Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
Tangențial, elevul are parte și de îmbinări ale unor cerințe ce țin de arte vizuale, de explorarea mediului sau dezvoltarea personală, doar pentru că am dorit să demonstrăm că ce învățăm la școală ne ajută în viața reală și că totul se îmbină. Copilul este pus în fața unor contexte multiple, a unor situații problemă, este obligat să descopere, nu să memoreze, totul bazându-se pe conexiunea de idei. Alături de el, în această călătorie de vacanţă, se vor afla trei prieteni – Mat, Ema şi Tică – care, acolo unde este necesar, vor participa la rezolvarea exerciţiilor propuse şi vor avea scris fiecare din ei rezultatul obţinut. Copilul va putea completa şi el cu rezultatul său şi va putea observa dacă este asemănător cu vreunul din cele obţinute de Mat, Ema sau Tică. Câteva exemple de tipuri de exerciţii întâlnite: – comunicare: de receptare a mesajului oral şi scris precum şi cele de exprimare orală şi scrisă; aprecierea ca adevărate sau false a unor enunţuri; asocierea unor imagini/enunţuri cu informaţiile ataşate; ordonarea alfabetică a unor cuvinte date; identificarea sensului unui cuvânt; despărţirea cuvintelor în silabe; numărarea silabelor unui cuvânt; stabilirea poziţiei unui sunet în silabă/ cuvânt etc. – matematică şi explorarea mediului: numărarea elementelor unei mulţimi; citirea numerelor de la 0 la 100; aflarea unui număr/a unor numere, respectând anumite condiţii; colorarea elementelor unei mulţimi după criterii date; identificarea „vecinilor“ unui număr; rezolvarea de adunări şi scăderi, cu şi fără trecere peste ordin, respectând algoritmul; identificarea poziţiei pe care o ocupă diverse obiecte în desene; reproducerea, prin desen, a formelor geometrice plane; recunoaşterea Soarelui, a Lunii şi a Pământului folosind imagini sau modele; completarea unui calendar pe o săptămână/lună cu starea vremii, prin lipirea/desenarea unor simboluri – nori, soare, vânt etc.; relaţionarea principalelor structuri ale organismului uman şi animal cu rolurile acestora etc.; – dezvoltare personală: identificarea în imagini a comportamentelor prietenoase/ neprietenoase dintr-un grup; exerciţii de identificare a unor reguli de comportament în relaţia cu ceilalţi; – arte vizuale şi abilităţi practice: realizarea unor lucrări individuale prin tehnici diferite; realizarea unor cadouri, felicitări pentru ocazii speciale; utilizarea unor tehnici simple de îndoire, pliere, înşirare, răsucire, lipire, rupere, tăiere, decupare după contur, modelaj, în funcţie de nevoile/opţiunile copiilor; colorarea unor desene; folosirea liniei cu scop de contur şi cu scop decorativ.