Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
Acest auxiliar a fost avizat de Ministerul Educației Naționale, conform Anexei la Ordinul nr. 3022 din 08.01.2018, privind aprobarea auxiliarelor didactice din invațamantul preuniversitar. Auxiliarul abordeaza toate continuturile din noua programa pentru clasa a III-a, incluzand si notiuni teoretice si exercitii aplicative legate de textul nonliterar, fluturasul informativ, invitatia, mail-ul, afisul, cartea si revista clasei.De asemenea, sunt prezentate si modele de organizatori grafici, care il ajuta pe copil sa extraga mai usor informatiile din textul citit si sa le organizeze eficient: diagrama Venn, ciorchinele, metoda SINELG etc.Conform noilor tendinte in invatamant, care pun un mare accent pe intelegerea textului, am oferit spre analiza cateva lecturi, folosind diverse metode moderne interactive: metoda cubului, jurnalul cu dubla intrare, teoria inteligentelor multiple.Speram ca acest auxiliar, prin abordarea completa a temelor din noua programa, sa fie util elevilor si cadrelor didactice, indiferent de manualul pe care lucreaza la clasa. CUPRINS I. ORTOGRAFIE SI PUNCTUATIE1. Propozitia si textul 2. Semnele de punctuatie3. Ortogramele Ortogramele sa / s-aOrtogramele sau / s-au Ortogramele intr-o / intr-un, dintr-o / dintr-un Ortogramele ia / i-a Ortogramele iau / i-au Ortogramele la / l-a Ortogramele nea / ne-aOrtogramele neam / ne-amOrtogramele * v-a / v-a Ortogramele * cam / c-am Ortogramele * cai / ca-i Ortogramele * intruna / intr-una Ortogramele * cel / ce-l, cea / ce-a / cei / ce-i Ortogramele * moi / m-oi II. FONETICA SI VOCABULAR 1. Sunetul si litera. Vocale si consoane 2. Silaba 3. Cuvantul 4. Cuvinte cu forma diferita si sens asemanator 5. Cuvinte cu sens opus 6. Cuvinte cu mai multe intelesuri III. SCRIEREA CORECTA A CUVINTELOR 1. Scrierea lui „m” inainte de „b” si „p” 2. Scrierea cu „a” si „i” 3. Grupurile de sunete (litere) ea, ia, oa, ie, iea, ua 4. Cuvinte care contin vocale duble ii, ee, oo, uu IV. COMUNICARE. INTELEGEREA TEXTULUI 1. Comunicarea 2. Textul 1. Textul narativModel de abordare a textului narativ Metoda cubului Jurnalul cu dubla intrare2. Textul descriptiv3. Textul in versuri4. Textul nonliterar / informativ Activitati propuse pornind de la teoria inteligentelor multiple V. SCRIEREA FUNCTIONALA SI IMAGINATIVA 1. Scrierea functionala A. Cartea postala. Ilustrata B. Felicitarea C. Fluturasul informativD. Invitatia E. Afisul F. Cartea / Revista clasei G.Mail-ul H. Tabelul / Organizatorii grafici 1. Diagrama Venn 2. „Floarea” alimentara 3. Fagurele de miere 4. Ciorchinele 5. Metoda Sinelg 92. Scrierea imaginativa A. Partile unei compuneriB. Compunerea dupa o ilustratie sau un sir de ilustratii C. Compunerea dupa un sir de intrebari D. Compunerea folosind cuvinte de sprijinE. Compunerea cu inceput datF. Compunerea dupa un plan de ideiG. Compunerea liberaH. Povestirea scrisa dupa benzi desenate VI. PARTILE DE VORBIRE 1. Cuvantul – parte de vorbire 2. Substantivul Felul substantivelor Numarul substantivelorGenul substantivelor Scrierea si pronuntarea corecta a unor substantive 3. Adjectivul 4. Legatura adjectivului cu substantivul 5. Pronumele personalPronumele personal de politete 6. Verbul Numarul verbului