tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
email comenzi@e-librarii.ro
Categorii

Geografia Romaniei clasa a VIII-a

Geografia Romaniei clasa a VIII-a
Editura: Intuitext
Autor(i) Dorin FiscuteanMihaela Cornelia FiscuteanIonela Popa
Categoria: EducativAuxiliare scolare Clasa a-VIII-aGeografie
ISBN: 978-606-9030-17-2
Cod produs: Intuitext-8-04
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2024
Format: 205x260
Nr Pagini: 136
Discount: 20%
Economisiti: 6,50 Lei
32,50 Lei
26,00 Lei

Promotia curenta
Minimum 15 buc, extra discount 5 % la pretul 24,70 Lei / buc
Minimum 20 buc, extra discount 10 % la pretul 23,40 Lei / buc
* Conditia si discountul se aplica individual, pe fiecare produs
+ -
Estimat livrare: Incepand de Maine, Joi, 14 Noiembrie
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Geografia Romaniei clasa a VIII-a

Caietul auxiliar de Geografie pentru clasa a VIII-a (varianta tiparita si digitala), este conceput in conformitate cu noua programa scolara si este impartit in 8 unitati de invatare. Autorii sunt: Dorin FISCUTEAN  •  Mihaela-Cornelia FISCUTEAN  •  Valentina-Catalina HOLIC  •  Ionela POPA  •  Ciprian MIHAI. Materialul didactic acopera integral cele 8 domenii de continut prevazute de programa scolara: Pozitia geografica, Relieful Romaniei, Clima, apele, vegetatia, fauna si solurile Romaniei, Populatia, asezarile omenesti si organizarea administrativ-teritoriala, Activitatile economice, Regiuni geografice si dezvoltarea regionala, Caracteristici ale mediului inconjurator, Romania in Europa si in lume. Pe langa unitatile de invatare, cartea include o unitate destinata recapitularii si evaluarii finale. Lectia de predare are sectiuni corespunzatoare momentelor lectiei in situatia de predare-invatare centrata pe elev (spre exemplu: sectiunea observare/amintire implica elevul in realizarea sarcinilor de invatare, prezentarea notiunii se face treptat, pornind de la cunostintele anterioare, pe cat posibil experimental sau aplicat, corelat cu viata reala si cu exemple relevante pentru experienta cotidiana  a elevului, punctarea definitiei si evidentierea cuvintelor-cheie, sarcini pentru fixarea notiunii, concluzii). Lectia de recapitulare contine sarcini care fixeaza notiunile prezentate in unitatea de invatare, combina conceptele in exercitii si probleme si pregateste lectia de evaluare. Lectia de evaluare  contine proba de evaluare – itemii sunt formulati astfel incat sa evalueze deprinderea competentelor de interes abordate in unitatea de invatare. Forma itemilor este una care a mai aparut pe parcursul unitatii, astfel incat elevul sa se poata concentra pe rezolvare, nu pe modul in care ofera raspunsul. Lectia de evaluare contine si o grila de autoevaluare care arata modul in care se acorda punctele pentru fiecare item.  Lectia de ameliorare si dezvoltare contine in prima parte sarcini de o complexitate redusa destinate elevilor care nu au avut rezultate bune la evaluare, iar in a doua parte sarcini mai complexe, destinate elevilor cu rezultate foarte bune la proba de evaluare. Bine de stiut: Fiecare lectie este impartita in momente de invatare si mini-sectiuni suplimentare, marcate prin subtitluri sugestive. Secventele lectiei sunt: Aminteste-ti!, care urmareste asigurarea conexiunii intre experienta de viata, realitate si ceea ce a invatat elevul. Observa si descopera!, unde elevul observa si descopera noi cunostinte geografice,  asigurandu-i-se trecerea la rigoarea specifica geografiei. Sectiunea Harta de studiu cuprinde cate o harta detaliata. Sectiunea Stiai ca…? poate cuprinde texte, imagini si are scopul de a starni curiozitatea stiintifica a elevului. Fiecare lectie de recapitulare din cadrul unitatilor de continut se termina cu o Grila de Autoevaluare. Grilade Autoevaluare Cum te poti aprecia ajuta elevul sa constientizeze ce stie si ce a inteles din respectiva unitate, fiind sfatuit sa discute cu un coleg sau cu profesorul despre ceea ce ii este neclar. Suport de curs digital Versiunea tiparita a suportului de curs sta la baza versiunii digitale care pastreaza toata structura si elementele celei dintai, dar contribuind prin natura elementelor virtuale (functionalitati, AMII statice, AMII animate si AMII interactive) la crearea unor experiente de invatare complexe, in acord cu cerintele programei scolare actuale, dar si cu varsta elevilor carora li se adreseaza. Tipuri de resurse educationale interactive Exercitii interactive – asigura transpunerea si adaptarea in cadrul unor exercitii din carte, astfel incat elevii sa beneficieze de avantajele mediului digital: posibilitatea de acordare a feedback-ului imediat, atat grafic, cat si prin sunet, posibilitatea de revenire asupra raspunsului, observarea unor imagini relevante etc. Simulari - permit interactionarea cu medii periculoase sau dificil de abordat, pot fi oprite pentru observare, permit abordarea in paralel a unor concepte corelate in scopul observarii legaturilor. Joc cu interactivitate Drag & drop –  jocuri care necesita pentru rezolvare actiuni de Drag&drop, potrivirea unor elemente. Joc cu interactivitate Selectie – jocuri care presupun selectare a unor variante, atat alegere simpla, cat si multipla. Ordonare de elemente - ordonarea unor elemente atat pe verticala, cat si pe orizontala. Completarea spatiilor libere - completarea spatiilor libere intr-un text dat. Pot fi intre una si zece casete de completat cu cate un cuvant sau o expresie.

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare