tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Categorii

Invatarea vizibila Versiunea extinsa

Invatarea vizibila Versiunea extinsa
Editura: Polirom
Autor(i) John Hattie
Categoria(i): Pedagogie si metodica
ISBN: 978-630-344-057-6
Cod produs: Polirom-1711
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2024
Format: 160x235
Nr Pagini: 504
Discount: 15%
Economisiti: 13,35 Lei
89,00 Lei
75,65 Lei

+ -
Estimat livrare: Incepand de Miercuri, 23 Aprilie
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Invatarea vizibila Versiunea extinsa

Traducere de Miruna Andriescu si Dan Balanescu O ampla continuare si extindere a lucrarii publicate in 2008 ce avea sa devina aproape imediat o aparitie editoriala eveniment, volumul aduce in fata cititorului noi rezultate ale cercetarilor intreprinse in ultimii ani in domeniul educatiei. Analizele incluse aici prezinta informatii culese din peste 2.100 de metaanalize (de doua ori mai multe decat in cartea precedenta) efectuate in baza a peste 130.000 de studii in care au fost implicati mai mult de 400.000.000 de elevi din toata lumea. In plus, autorul arata cum a fost implementat in scoli modelul Invatarea Vizibila si care sunt directiile pe care ar trebui sa le urmeze cercetarea in acest domeniu. Un volum necesar, adresat cercetatorilor, profesorilor, factorilor decizionali din scoala, profesorilor formatori sau decidentilor politici. „Invatarea vizibila. Versiunea extinsa provoaca, intriga si fascineaza prin felul in care autorul, cu maiestria si autoritatea cercetatorului, corelate cu experienta profesorului, ne conduce in lumea exacta a stiintei in educatie, clatinand prejudecati, norme culturale si convingeri profesionale. Cu obiectivitate si rigoare, John Hattie le ofera specialistilor si practicienilor din mediul educational date din cercetari si studii, concluzii si reflectii, ridicand totodata intrebari ce ne indeamna sa regandim felul in care ne raportam la scoala, ora de clasa, elevi, parinti, curriculum, resurse si tehnologie, intr-un cuvant, intregul ecosistem educational. Scopul principal al scolii este invatarea, ne spune el si, plecand de aici, ne invita la un proces de evaluare a propriilor tipare de gandire. Convingerea sa este ca fiecare copil poate progresa in invatare, iar profesorii, liderii educationali si parintii trebuie sa urmareasca realizarea acestui deziderat prin absolut toate demersurile din scoala si de acasa.” (Liliana Romaniuc)

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare