tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
email comenzi@e-librarii.ro
Categorii

Informatica si TIC manual pentru clasa a V‑a 2022

Informatica si TIC manual pentru clasa a V‑a 2022
Editura: Intuitext
Autor(i) Daniel Popa
Categoria: EducativManuale scolareClasa a-V-aInformatica si TIC
ISBN: 978-606-8681-78-8
Cod produs: Intuitext-5-04
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2022
Format: 205x260
Nr Pagini: 96
Discount: 20%
Economisiti: 8,73 Lei
43,63 Lei
34,90 Lei

Promotia curenta
Minimum 15 buc, extra discount 5 % la pretul 33,16 Lei / buc
Minimum 20 buc, extra discount 10 % la pretul 31,41 Lei / buc
* Conditia si discountul se aplica individual, pe fiecare produs
+ -
Estimat livrare: Incepand de Maine, Joi, 14 Noiembrie
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Informatica si TIC manual pentru clasa a V‑a 2022

Manualul Intuitext  Informatica si TIC pentru clasa a V-a va pune la dispozitie o varietate de resurse educationale: simulari; joc cu interactivitate Drag & drop; joc cu interactivitate Selectie; ordonare de elemente; completarea spatiilor libere; exercitii interactive. Lucrarea poate fi regasita atat in varianta tiparita, cat si in varianta digitala, concepute in asa fel incat sa respecte programa scolara actuala si continutul stiintific. Manualul tiparit este impartit in 96 de pagini si 6 unitati de invatare, prezentate sub forma unor lectii de predare, recapitulare, evaluare. Varianta digitala pune accent pe elementele virtuale (animate, interactive) si il ajuta pe elev sa aiba o experienta de invatare complexa, potrivita varstei.         Manualul digital include 50 de imagini, 30 de animatii si filme si 16 jocuri, simulari, experimente, exercitii, rezolvari de probleme.   Imaginile pot fi folosite drept suport in predare sau in activitati efectuate in clasa, contribuind in felul acesta la intelegerea continutului prezentat. Filmele si animatiile sunt destinate procesului de predare-invatare desfasurat la clasa si acasa si abordeaza aspecte dificil de inteles pentru elevi. Jocurile, simularile, experimentele il ajuta pe elev sa aplice cunostintele in contexte diferite, stimuland invatarea prin joc. Lectiile sunt construite pe baza unor exemple practice, relevante pentru experienta de viata a elevului. Fiecare lectie este impartita in momente de invatare si mini-sectiuni suplimentare: Aminteste-ti – face referire la concepte/notiuni studiate in anii anteriori punandu-le intr-un context ludic/interdisciplinar/din viata cotidiana a copilului. Din experienta ta – face referire la concepte/notiuni practice, din viata elevului, la care se face apel pentru a adauga noi informatii in legatura cu cele pe care elevul le intalneste in viata de zi cu zi. Descopera – o serie de exercitii/situatii problematice, din care elevul sa desprinda/gaseasca informatia noua, printr-un efort personal. Observa – solicita elevului sa desprinda informatia noua si sa traga concluzii prin simpla observare a datelor oferite, raspunsul fiind evident. Observa si descopera – pot aparea impreuna daca situatia concreta o permite. Important – prezinta informatia noua (idei, definitii etc.) concis, cat se poate de vizual si cu exemple, astfel incat sa fie usor inteles si retinut de catre elev. Exerseaza – solicita elevului sa aplice ceea ce a invatat. Citeste, cauta, informeaza-te! – solicita elevului sa caute mai multe informatii referitoare la o notiune mai complexa.   Mini-sectiunile suplimentare sunt: Stiati ca…? – ofera informatii suplimentare (istorice, geografice etc.) despre tema aferenta, menite a imbogati cultura generala a elevului; informatiile sunt reale, dar pot fi prezentate amuzant; Joc – aduce un plus de exersare a cunostintelor in mod ludic; Portofoliu – apare ca forma alternativa de evaluare. Este insotit intotdeauna de indicatii pentru autoevaluare; Proiect – este prezent ca activitate complexa la anumite unitati de invatare. Este insotit intotdeauna de indicatii pentru autoevaluare sau interevaluare; Pentru a reusi… - corelat cu proiectul; Auotevaluare; Investigatie; Fisa de observare denumita in manual Observ!

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare