Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
MAXIM ANDREIA-NICOLETA – profesor gradul I (Colegiul National „Moise Nicoara” Arad), doctor in filologie, metodist, membru in Consiliul consultativ al disciplinei, fost inspector scolar pentru Limba si literatura romana si discipline pedagogice; fost inspector responsabil de Monitorizarea programelor privind accesul la educatie, expert RED in cadrul proiectului CRED, formator national CRED si CPEECN, autor de articole de specialitate. NEMES ILDIKÓ – profesor gradul I (domeniul de cercetare - utilizarea gramaticii contrastive prin jocuri didactice si exercitii de comunicare); a organizat sase ani la rand, in judetul Harghita, concursul de limba si comunicare Sa comunicam jucandu-ne!, pentru elevii de etnie maghiara. MILITAR ADELA – profesor gradul I (Liceul National de Informatica Arad), metodist, membru din 2007 in consiliul consultativ al disciplinei la nivel judetean, coordonator din 2005 al cercului pedagogic din municipiul Arad, formator national CPEECN si formator regional CRED, coautor de auxiliare didactice si autor de subiecte pentru Olimpiada de limba si literatura romana la nivel judetean si national. BARBOS LIANA-CECILIA – profesor gradul I (Liceul Teoretic „Bathory Istvan”, Cluj-Napoca), doctor in Filologie, stagii de formare in pedagogia moderna si alternative pedagogice, expert RED in cadrul proiectului CRED, formator national CRED, membru in comisii de organizare a unor concursuri si olimpiade scolare, activitate ce a implicat si elaborarea de subiecte. Cinci motive pentru a alege manualul de limba si literatura romana cu predare in limba maghiara propus de Grupul Editorial Corint: 1.Este un manual caracterizat prin accesibilitatea informatiilor teoretice, precum si prin coerenta si diversitatea exercitiilor, care respecta principiile didacticii generale si specifice. 2.Exercitiile si textele suport vizeaza formarea deprinderilor de comunicare orala si scrisa. 3.Textele respecta particularitatile de varsta si cele psihopedagogice ale elevilor bilingvi. 4.Textele literare apartin literaturii romane, maghiare si universale, fiind selectate pe principiul relevantei estetice din diverse epoci literare. Teoria si exercitiile sunt relevante din punct de vedere al gramaticii contrastive. 5.Finalitatea urmarita prin oferta de continut a manualului consta in formarea unui individ bi(multi)lingv, utilizator eficient al limbii romane. Predarea-invatarea limbii romane nematerne si a literaturii romane pentru elevul din scolile/ sectiile cu predare in limba maghiara presupune o perspectiva specifica asupra proiectarii procesului didactic cu accent pe specificul psihopedagogic al individului bilingv din diverse medii, fie izolate lingvistic, fie din diaspora.