Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
Auxiliar avizat de Ministerul Educației Naționale, in sesiunea septembrie-octombrie 2019. Auxiliarul de „Dezvoltare personala” isi propune sa vina in sprijinul cadrelor didactice care nu au pregatire de specialitate (psihologie), punandu-le la dispozitie o multime de exercitii, jocuri și activitați.Scopul urmarit este ca invatatorul sau invatatoarea sa-i cunoasca cat mai bine pe copiii din propria clasa. S-a pus un accent deosebit pe exprimarea emotiilor, oricare ar fi acestea, dandu-se astfel sansa fiecarui copil sa se descopere, sa se accepte si sa afle ce-i place cu adevarat sa faca. Sub indrumarea cadrului didactic se vor stimula emotiile pozitive, cele care il ajuta pe scolar sa-si dezvolte abilitatile empatice si de comunicare.Sunt propuse jocuri si activitati atat individuale, cat si in echipa, elevii fiind incurajati sa lucreze impreuna, sa asculte, sa dea raspunsuri, sa analizeze si sa duca la bun sfarsit o sarcina de lucru, intr-un interval de timp dat. CUPRINS • EVALUARE INIȚIALA 1. AUTOCUNOAȘTERE ȘI STIL DE VIAȚA SANATOSA. Autocunoaștere și atitudine pozitiva fața de sine și fața de ceilalți• EU ȘI CEILALȚI • SEMANAM, DAR NU SUNTEM LA FEL• SUNT UNIC! B. Igiena personala• CAND, UNDE ȘI CUM?• SANATATE ȘI MIȘCARE• EVALUARE – DESPRE COPII, DESPRE MINE 2. DEZVOLTARE EMOȚIONALA ȘI SOCIALAA. Trairea și manifestarea emoțiilor, starea de bine• TRAIREA EMOȚIILOR• MA COMPORT AȘA CUM SIMT• LUMEA POVEȘTILOR• IARNA – EMOȚII DE SARBATORI• MOMENTE CALDE PE VREME FRIGUROASAB. Comunicarea școlara eficienta• PRIVESC, OBSERV ȘI INȚELEG• IMI PLACE SA FIU ASCULTAT, DAR ȘTIU SA ȘI ASCULT• EVALUARE – DESPRE COPII, DESPRE MINEC. Interacțiuni simple cu ființe și obiecte familiare• NU SUNT SINGUR!• FAMILIE, RUDE ȘI CUNOȘTINȚE• PRIETENI ȘI COLEGI• PERSOANE DRAGI• RECAPITULARE – EMOȚII, COMUNICARE, INTERACȚIUNE 3. ASPECTE SPECIFICE ALE ORGANIZARII INVAȚARII ȘI PREGATIRII PENTRU VIAȚA LA ȘCOLARUL MICA. Rutine și sarcini de lucru• TIMPUL MEU – CE FAC CU EL?• ZI DE ZI AM UN PROGRAM• DEPUN EFORT, INVAȚ, DAR MA ȘI RELAXEZ• EVALUARE – IMPORTANȚA ORGANIZARII TIMPULUI B. Abilitați și atitudini de invațare• ALIAȚI CARE MA AJUTA SA INVAȚ• OBSTACOLE IN CALEA INVAȚARII C. Explorarea meseriilor• PALETA CU MESERII• ORICE MESERIE ESTE IMPORTANTA• RECAPITULARE (Am aflat multe despre mine la orele de „Dezvoltare personala”)• EVALUARE FINALA (La ce ma ajuta orele de „Dezvoltare personala”?/ Stau de vorba cu mine)