Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
Acest auxiliar a fost avizat de Ministerul Educației Naționale, conform Anexei la Ordinul nr. 3022 din 08.01.2018, privind aprobarea auxiliarelor didactice din învățământul preuniversitar.
Auxiliarul de „Dezvoltare personală” îşi propune să vină în sprijinul cadrelor didactice care nu au pregătire de specialitate (psihologie), punându-le la dispoziţie o mulţime de exerciţii (unele bazate pe suport grafic/intuitiv) şi jocuri sau activități pe grupe (descrise detaliat).
Scopul urmărit este ca învăţătorul sau învăţătoarea să-i cunoască cât mai bine pe copiii din propria clasă.
S-a pus un accent deosebit pe exprimarea emoţiilor, oricare ar fi acestea, dându-se astfel şansa fiecărui copil să se descopere, să se accepte şi să afle ce-i place cu adevărat să facă. Sub îndrumarea cadrului didactic se vor stimula emoţiile pozitive, cele care îl ajută pe şcolar să-şi dezvolte abilităţile empatice şi de comunicare.
Sunt propuse jocuri şi activităţi atât individuale, cât şi în echipă, elevii fiind încurajaţi să lucreze împreună, să asculte, să dea răspunsuri, să analizeze şi să ducă la bun sfârşit o sarcină de lucru, într-un interval de timp dat.
CUPRINS
• EVALUARE INIŢIALĂ
I. AUTOCUNOAŞTERE ŞI STIL DE VIAŢĂ SĂNĂTOS
A. Autocunoaştere şi atitudine pozitivă faţă de sine şi faţă de ceilalţi
• CINE SUNT EU?
• CARACTERISTICILE PERSONALE (Îmi place să vorbesc despre mine)
• CUM MĂ VĂD CEILALŢI? (Ascult când vorbesc ceilalţi despre mine)
• PUNCTE TARI ŞI LIMITE OBSERVABILE (Ce pot şi ce nu pot)
B. Igienă personală
• SUNT SĂNĂTOS PENTRU CĂ AM GRIJĂ DE MINE
• REGULI DE IGIENĂ PERSONALĂ
• EVALUARE – MĂ CUNOSC MAI BINE!
II. DEZVOLTARE EMOŢIONALĂ ŞI SOCIALĂ
A. Trăirea şi manifestarea emoţională, starea de bine
• CÂND APAR EMOŢIILE?
• EMOŢIILE MELE2
• POT SĂ VORBESC DESPRE EMOŢIILE MELE
• MOMENTE EMOŢIONANTE (Sărbătorile de iarnă)
B. Comunicarea şcolară eficientă
• CUM COMUNIC CU CEI DIN JURUL MEU?
• COMUNIC ŞI CÂND NU VORBESC
• EVALUARE – MĂ MANIFEST ŞI COMUNIC ÎN FELUL MEU
C. Interacţiuni simple cu fiinţe şi obiecte familiare
• HAI LA JOACĂ! (Interacţiunea cu fiinţele)
• UNIVERSUL MEU (Obiecte familiare)
• PRIETENII (Am un prieten / Sunt un prieten bun)
• FAMILIA MEA
• RECAPITULARE – INTERACŢIONEZ, COMUNIC ŞI MĂ MANIFEST
III. ASPECTE SPECFICE ALE ORGANIZĂRII ÎNVĂŢĂRII ŞI PREGĂTIRII PENTRU VIAŢĂ LA ŞCOLARUL MIC
A. Rutine şi sarcini de lucru
• CUM FAC ŞI CE FAC DE OBICEI?
• DREPTURILE ŞI SARCINILE MELE
• DIALOG ÎNTRE EGALI
• EVALUARE – SĂ NE AMINTIM!
B. Abilităţi şi atitudini de învăţare
• CUM ŞI DE CE ÎNVĂŢ? (am nevoie să învăţ?)
• AJUTAT, DEVIN MAI EFICIENT
C. Explorarea meseriilor
• VISUL MEU DE VIITOR
• 1 IUNIE – BUCURIA COPIILOR
• RECAPITULARE (La ce mă ajută orele de „Dezvoltare personală”?/ Stau de vorbă cu mine)
• EVALUARE FINALĂ (Am aflat multe despre mine la orele de „Dezvoltare personală”)
• SUGESTII DE CÂNTECE