Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
Auxiliarul Comunicare in limba romana pentru clasa a II-a este un instrument de invatare care ofera contexte multiple si variate pentru formarea competentelor specifice clasei a II-a, de receptare a mesajelor orale/scrise si redactare de mesaje. Caietul este structurat in 11 unitati de invatare, concepute tematic, iar temele reflecta universul apropiat copilului de varsta scolara mica. Contine pagini destinate evaluarii initiale, recapitularii si evaluarii la finalul fiecarei unitati de invatare, recapitularii si evaluarii finale. Sarcinile de invatare asigura formarea, aprofundarea si dezvoltarea competentelor specifice prevazute de programa si au legatura cu experientele traite de copii sau posibile in realitate. Sunt sarcini atractive, cu grade diferite de dificultate.Exercitiile vizeaza intelegerea textului din manual (extragerea informatiilor, interpretarea, examinarea si evaluarea acestora) dezvoltarea gandirii critice, precum si dezvoltarea exprimarii scrise functionale si creative. Jocurile si exercitiile cu caracter creator ofera posibilitatea realizarii transferului catre alte discipline. Textele propuse ca suport pentru rezolvarea unor exercitii din caiet sunt interesante, atractive, stimuleaza placerea de a citi si dezvolta gustul pentru lectura de buna calitate. Ilustratiile constituie suport pentru invatare si stimuleaza dezvoltarea gustului estetic. Parerea autorilor Prin invitatia pe care o lanseaza, lucrarea se doreste a fi o punte sigura de acces catre comunicarea ca domeniu complex ce inglobeaza procesele de receptare a mesajului oral si scris precum si pe cele de exprimare orala. Lectura de placere si lectura cu scop informativ, cele doua domenii de actiune ce trebuie vizate deopotriva la aceasta varsta, sunt aspecte surprinse de sarcinile propuse in auxiliar. Cititul nu este marginit numai la exercitiul citirii, intelegerea mesajului prilejuind insusirea sau completarea unor cunostinte despre mediul inconjurator, despre planete, despre sanatate, despre forta si miscare, plante si animale, absolut necesare in formarea si dezvoltarea orizontului de cunostinte al elevilor.