
Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
Editia a II‑a revazuta si adaugita „Cartea este o sinteza a dezbaterilor pe tema dezinformarii si manipularii, dublata de analize de caz si de o suma de tehnici de identificare a fake news. Ea se impune prin efortul de a face ordine intr-o jungla a textelor referitoare la fake news, la dezinformare si la formele de influentare a publicurilor (persuasiune, propaganda, manipulare etc.), scotand in evidenta liniile de forta ale discutiilor si controverselor. In plus, cartea prezinta mai multe modele de interpretare a fenomenelor din zona cercetata (modelul «Lund», modelul «Pennsylvania» etc.): analiza acestora este detaliata, cu accent pe aplicarea lor in cercetarea formelor diverse ale dezinformarii. Studiile de caz dezvaluie complexitatea acestor fenomene si ofera baza pentru prezentarea unor strategii de «aparare» si a unor tehnici de «detectare», cu aplicatie indeosebi in social media.” (Mihai Coman) „Editia de fata, revazuta si adaugita, a luat nastere ca urmare a deschiderii cu care a fost primita de public prima editie. Ea aduce o actualizare a capitolelor teoretice, adaugand conceptualizari si abordari de ultima ora pentru principalele notiuni din sfera dezinformarii, manipularii si propagandei, dar si cu privire la evolutia acestui fenomen, a obiceiurilor de consum mass-media si media sociale si alte date relevante pentru buna intelegere a tematicii. Poate cea mai importanta contributie a noii editii este actualizarea resurselor online de verificare a informatiilor, texte, fotografii, videoclipuri, website-uri, si de media literacy. Lucrarea cuprinde, astfel, 78 de instrumente, plugin-uri, extensii, add-on-uri, platforme etc. care le pot servi deopotriva utilizatorilor obisnuiti de internet si fact-checker-ilor profesionisti in activitatile lor de identificare a dezinformarilor din spatiul public.” (Bogdan Oprea)