Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
Acest auxiliar a fost avizat de Ministerul Educației Naționale, conform Anexei la Ordinul nr. 3022 din 08.01.2018, privind aprobarea auxiliarelor didactice din învățământul preuniversitar.
La realizarea acestei lucrări s-a ținut cont de ordinea conținuturilor din noul manual (din 2018) la Matematică și explorarea mediului, clasa a II-a.
Cartea reprezintă un instrument didactic eficace și util, în conformitate cu cerințele noii programe, care abordează temele interdisciplinar.
Elevii sunt puşi în situaţia de a analiza, de a exersa şi de a aplica în mod conştient şi creator noţiunile teoretice dobândite. Conţinutul caietului este structurat de la uşor la greu, de la simplu la complex, existând şi probleme cu un grad de dificultate sporit.
Probele de evaluare propuse reprezintă un instrument eficace de a controla sistematic cunoștințele copiilor, oferindu-le o perspectivă nouă pentru programul viitor de învăţare.
Prin obiectivele pe care le urmăreşte, această carte este utilă atât elevilor şi învăţătorilor, cât şi părinţilor în lucrul suplimentar cu copilul.
CUPRINS
1. Pământul, Sistemul Solar, Universul
• Numere naturale de la 0 la 100. Recunoaşterea, formarea, citirea, scrierea. Numere pare. Numere impare (Planete. Sistemul Solar)
• Compararea, ordonarea, rotunjirea numerelor naturale de la 0 la 100 (Pământul)
PROBĂ DE EVALUARE
2. Relieful Pământului
• Adunarea şi scăderea numerelor de la 0 la 100, fără trecere peste ordin (Muntele)
• Adunarea şi scăderea numerelor de la 0 la 100, cu trecere peste ordin (Dealul)
PROBĂ DE EVALUARE
3. Vieţuitoarele Pământului
• Formarea, citirea, scrierea numerelor naturale de la 0 la 1 000. Numere pare şi impare (Câmpia)
• Compararea numerelor naturale de la 0 la 1 000 (Nevoile de bază ale plantelor)
• Ordonarea numerelor naturale de la 0 la 1 000 (Nevoile de bază ale animalelor)
• Rotunjirea numerelor naturale de la 0 la 1 000 (Nevoile de bază ale oamenilor)
PROBĂ DE EVALUARE
4. Protejăm mediul înconjurător
• Adunarea şi scăderea numerelor naturale de la 0 la 1 000, fără trecere peste ordin
(Rezervaţii naturale)
• Adunarea numerelor naturale de la 0 la 1 000, cu trecere peste ordinul unităţilor (Protejarea mediului)
• Adunarea numerelor naturale de la 0 la 1 000, cu trecere peste ordinul zecilor.
(Oamenii influenţează negativ mediul)
• Adunarea numerelor naturale de la 0 la 1 000, cu trecere peste ordinul unităţilor şi al zecilor. (Construirea de locuinţe)
PROBĂ DE EVALUARE
5. Natura şi fenomenele naturale
• Scăderea numerelor naturale de la 100 la 1 000, cu împrumut la ordinul zecilor (Inundaţiile, grindina)
• Scăderea numerelor naturale de la 100 la 1 000, cu împrumut la ordinul sutelor (Seceta, canicula)
• Scăderea numerelor naturale de la 100 la 1 000, cu împrumut la ordinul zecilor şi al sutelor (Bruma)
• Aflarea termenului necunoscut
• Probleme care se rezolvă prin operaţii de adunare şi scădere
PROBĂ DE EVALUARE
6. Plante şi animale în mediul lor de viaţă
• Adunarea repetată de termeni egali (Vieţuitoarele şi mediul lor de viaţă)
• Înmulţirea numerelor naturale (Etape de viaţă ale plantelor şi animalelor)
• Înmulţirea când unul dintre factori este 2 (OameniI şi viaţa lor)
• Înmulţirea când unul dintre factori este 3 (Cum supravieţuim?)
• Înmulţirea când unul dintre factori este 4 (Balta)
• Înmulţirea când unul dintre factori este 5 (Acvariul)
• Înmulţirea când unul dintre factori este 6 (Pădurea)
• Înmulţirea când unul dintre factori este 7, 8, 9 sau 10 (Parcul)
• Înmulţirea când unul dintre factori este 0 sau 1. Proprietăţile înmulţirii
• Ordinea efectuării operaţiilor
• Probleme care se rezolvă prin una, două sau mai multe operaţii
RECAPITULARE 1
RECAPITULARE 2
PROBĂ DE EVALUARE 1
PROBĂ DE EVALUARE 2